Izgradnja autoceste na Koridoru 5C u Federaciji BiH značajno je intenzivirana, uz kontinuiranu realizaciju ključnih infrastrukturnih projekata. JP Autoceste FBiH trenutno vodi radove na sedam gradilišta ukupne dužine 55 kilometara, dok istovremeno priprema nove projekte i investicije.
Trenutni radovi obuhvataju dionice u srednjoj Bosni na potezu od Zenice prema Doboju i to Putnikovo Brdo - Medakovo, Medakovo - Ozimice, Poprikuše - Nemila, Nemila - Vranduk, Vranduk - Ponirak, Ponirak - Vraca, te u Hercegovini tunel Kvanj - Buna.
Za posljednju dionicu južno od Mostara, čija je dužina 5,1 kilometar, radovi su u fazi projektovanja i uskoro će početi građevinski radovi. Najznačajniji segment ove dionice je tunel Kvanj, dužine 2.720 metara, čiju izgradnju vodi konzorcij China Road and Bridge Corporation, Azvirt LLC i Hering d.d. Široki Brijeg. Očekivani rok završetka je 30 mjeseci.
"Južno od Mostara, na dionici Mostar jug – tunel Kvanj, sve je spremno za početak izgradnje. Dužina ove dionice iznosi 9,2 kilometra, a Autoceste FBiH nedavno su dobile saglasnost Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) za evaluacijski izvještaj. Očekuje se da će uskoro biti potpisan ugovor za izgradnju ove dionice, nakon što se završe svi proceduralni koraci. Također, u završnoj fazi su tenderi za kompleksne projekte, poput tunela Prenj i dionice Mostar sjever - Mostar jug," istakli su iz JP Autoceste FBiH te dodali da će u drugom kvartalu ove godine biti izabrani izvođači i dodijeljeni ugovori.
Ove godine planira se otvaranje gradilišta za dionicu Ozimice - Poprikuše, dužine 12,8 kilometara, a potpisivanje ugovora očekuje se u martu 2025. godine.
Paralelno s tim, planirano je puštanje u promet 26 novih kilometara autoceste. Završavaju se dionice Putnikovo Brdo - Medakovo (8,5 km) kod Tešnja, dionica Stara stanica - Golubinja (10 km) kod Zenice i Buna - Počitelj (7,2 km) na jugu.
Prioritet u narednom periodu je završetak tunela Golubinja, dužine 3,6 kilometara, smještenog između Zenice i Žepča, a plan Autocesta FBiH je da do kraja 2026. godine bude završena kompletna dionica autoceste od Sarajeva do Save.
Pored Koridora 5C ubrzano se radi na brzim cestama. U završnoj fazi su radovi na brzoj cesti Lašva - Nević Polje (Lot 5), dok se na brzoj cesti Prača - Goražde radi na tunelu Hranjen.
U fazi pripreme su i četiri ključne brze ceste, uključujući Bihać - Cazin - Velika Kladuša - granica RH i Mostar - Široki Brijeg - Grude - granica RH.
"Važno je naglasiti i našu posvećenost prioritetnim cestovnim projektima poput Jadransko-jonske autoceste i autoceste Orašje - Tuzla, koji su izvan Koridora 5C, ali ključni za daljnji razvoj cestovne infrastrukture u Federaciji BiH," zaključili su iz Autocesta FBiH.
Podočnjaci se često povezuju s umorom i neispavanošću te se smatraj..
S dolaskom hladnih zimskih dana, naša koža i kosa suočavaju se s bro..
Film "Nosferatu" premijerno je prikazan u Londonu, a britanska glum..
Izgradnja autoceste na Koridoru 5C u Federaciji BiH značajno je intenziviran..
Zastupnica Naše stranke u Predstavničkom domu Parlamentarne skup&scar..
Hamza Turulja, član Karate kluba Bosna iz Sarajeva i reprezentativac Bosne i..
Vezni nogometaš Amer Hiroš (28) je nakon odlaska iz Željeznič..
WhatsApp radi na novoj funkciji koja je sada dostupna na njegovom Android bet..
WhatsApp već neko vrijeme radi na podršci tema za chatove, a sada je ..
VRATI SE NA VRH