Jedna od najstarijih kompanija u BiH, sa bogatom i impresivnom historijom, ove godine slavi svojih 137. godina postojanja. Tuzlanska Solana kao tajnu svog uspjeha može prepisati tradiciji i konstantnoj kvaliteti koja je sve ove godine ostala nepromijenjena. Zahvaljujući nalazištu i kvalitetu sirovine (kamene rude), koja se crpi sa dubina od preko 500 m, Tuzlansku so odlikuje visok stepen čistoće koji dostiže čak 99,9%.
“137. godina historije nosi puno promjena, ali Tuzlanska so je ostala ista. Mi smo ponosni na kvalitet i status našeg proizvoda koji krasi gotovo sve trpeze kako na domaćem tržištu, tako i u regionu. Sretni smo zbog činjenice da Solana d.d. Tuzla kontinuirano bilježi značajna povećanja obima proizvodnje i prodaje. 2019 i 2021. godina su godine koje se rado sjećamo, što po projektima kao što je Solana Innovation Challenge, tako i po rezultatima osnovnih procesa. Projekcije za 2022. godinu upućuju na to da će tekuća godina biti rekordna u pogledu realizacije obima proizvodnje i prodaje asortimana soli”, ističe Bakir Smailagić, direktor tuzlanske Solane.
Solanini proizvodi se, unazad pet godina, izvoze na 18 tržišta. Svake godine Solana povećava broj izvoznih zemlja, a Srbija je najveće izvozno tržište. Iz Solane navode da je u toku 2021. godine ostvaren plasman soli od oko 45.000 tona ukupne vrijednosti 10 mil. KM. Svakodnevno se isporuči između 100 i 150 tona soli. Pored Srbije, Solana izvozi i u Hrvatsku, Sjevernu Makedoniju, Sloveniju, Kosovo, Crnu Goru, Mađarsku, Bugarsku, Rumuniju, Austriju, SAD, Njemačku, Švedsku, Australiju, Holandiju, Kanadu i Veliku Britaniju.
“Kad govorimo o Solani, uvijek u prvi plan stavljamo one koji su zaslužni za sve uspjehe ove kompanije, a to su naši uposlenici. Smatram kako su temelj svake uspješne poslovne priče upravo ljudi – motivirani kvalitetni zaposlenici. Oni su svojom stručnošću, radom i kompetencijama dali dodatnu vrijednost i omogućili dugoročan poslovan uspjeh naše kompanije. Trenutno imamo 285 zasposlenih koji stoje iza svega onoga čime se Solana može pohvaliti. Uvijek smo se trudili da privučemo, prepoznamo i zadržimo zaposlenike koji angažirano doprinose ostvarivanju organizacijske svrhe i vizije”, navodi Smailagić.
Solana d.d. Tuzla već dugi niz godina dokazano baštini poslovnu filozofiju koja je u skladu sa principima društvene odgovornosti i socijalne osjetljivosti kroz podršku projektima koji su vezani za interese šire društvene zajednice. U junu je svečano otvorila prvi Showroom „SlaniFaniLand“ u objektu RK Tuzlanka. Showroom kao postavka je edukativno-zabavnog karaktera i namijenjen je djeci predškolskog uzrasta, te je pogodan kao poticajno okruženje za učenje ove dobne populacije. U sklopu obilježavanja godišnjice, Solana je ovaj Showroom „SlaniFaniLand“ poklonila lokalnoj ali i široj zajednici i njenim najmlađim građanima.
Izvor: Biznis info
Zdravlje crijeva je iznimno važno jer utječe na ostatak organizma. No, simp..
Izbor za Miss Federacije BiH se prvi put održava u Živinicama u Bosanskom k..
Ove nedjelje (10. novembra) ne propustite priliku da posjetite 9. izdanje ORE..
Benzinske pumpe u Federaciji dostavile su resornom ministarstvu obavijesti o ..
Na današanjoj sjednici Vlade FBiH smijenjena je uprava Željeznica FBi..
Turizam je nešto o čemu se u našoj zemlji govori samo u vidu b..
Žrijeb grupa kvalifikacija za Svjetsko prvenstvo u Sjedinjenim Američkim Dr..
U nedjelju će u Gradskoj dvorani u Jablanici biti odigrana humanitarna utakm..
Navijači i čelnici Željezničara s nestrpljenjem već četiri dana čekaju..
WhatsApp radi na novoj funkciji koja je sada dostupna na njegovom Android bet..
WhatsApp već neko vrijeme radi na podršci tema za chatove, a sada je ..
VRATI SE NA VRH