U toku je hitna sjednica Skupštine Kantona Sarajevo sa samo dvije tačke dnevnog reda: sigurnost u saobraćaju i problem s plaćanjem školarina studenata Medicinskog i Stomatološkog fakulteta.
Ministar saobraćaja KS Adnan Šteta je pokušao sa stanovišta saobraćaja dati retrospektivu onoga što je urađeno, kao i ono što se tek planira uraditi.
Govorio je o realizaciji javnog saobraćaja i toga da, sudeći prema brojkama i procentima, građani u Kantonu Sarajevu sada više koriste javni prijevoz.
Što se tiče same sigurnosti u saobraćaju i generalno radova u istom, trenutno se radi na minimiziranju postojnih barijera na autobuskim i trolejbuskim stajalištima. Potom, Šteta kaže da će se raditi na označavanju tzv. žute linije od Muzeja do Holiday Inna, postavljanje promjenjive signalizacije na svim frekventnijim saobraćajnicima.
Nagovijestio je ministar Šteta i da će se, u zimskom periodu, redovno raditi na održavanju puteva u svih devet općina, ugradnje zaštitnih i odbojnih ograda. Istaknuo je rad i sanaciju opasnih mjesta na osnovu studije o opasnim mjestima, revidiviranje postojećih brzinskih zona i sl.
Krajem mjeseca maja, Vlada KS je predložila nekoliko mjera s ciljem poboljšanja sigurnosne situacije u saobraćaju nakon tragične nesreće koja se dogodila u petak. Mjera ograničenja brzine na magistralnoj cesti kroz Sarajevo sa 60 na 50 km/h je izazvala posebnu pažnju.
Vezano za to, Šteta je to pojasnio time da je to sasvim normalna brzina u naseljenim područjima. Kaže također i da je to urađeno prema EU standardima, a ovakvu odluku Šteta je ujedno pojasnio i time da pojedine dionice puta, poput one kod Vijećnice ili kod Muzeja, sadrže traku koja je namijenjena za vozila javnog prijevoza (tramvajske šine) i da iz tog razloga dodatno treba ograničiti brzinu na 50, odnosno ponegdje 40 km/h.
"Radit ćemo i na izmjenama režima saobraćaja na pojedinim raskrsnicama, svaka raskrsnica će biti opremljena radarima. Uz potencijalnu manju brzinu, jer nećemo gubiti vrijeme na semaforima, protočnost će biti veća i imat ćemo veću bezbjednost u saobraćaju", kazao je Šteta.
Za kraj, govorio je o studiji identifikacije 16 opasnih mjesta u Kantonu Sarajevo jer je na tim dionicama evidentiram najveći broj saobraćajnih nesreća u kojima je bilo povrijeđenih osoba.
Primarno je, kako je rekao Šteta na tim mjestima uspostaviti drugačija saobraćajna rješenja.
Naučnici iz Singapura nedavno su otkrili zabrinjavajuću povezanost između ..
Regulatorna komisija za energiju u Federaciji Bosne i Hercegovine (FERK) je n..
Svi amandmani na Izborni zakon BiH koje je nametnuo visoki predstavnik Christ..
Najveća španska aviokompanija Iberia će letjeti dva charter leta iz ..
Danas se na nogometnim terenima u Bosni i Hercegovini igraju prvi mečevi 30...
Utakmice 30. kola Wwin lige Bosne i Hercegovine na rasporedu su sutra i preko..
Stigli smo do same završnice ovosezonske Lige prvaka, a večeras će u..
Direktor Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podatak..
Apple je još uvijek u potrazi za revolucionalnim proizvodom koji će m..
Kineska telekomunikacijska kompanija Huawei je 2023. rasla brže nego četiri..
VRATI SE NA VRH