Izgradnja autoceste na Koridoru 5C u Federaciji BiH značajno je intenzivirana, uz kontinuiranu realizaciju ključnih infrastrukturnih projekata. JP Autoceste FBiH trenutno vodi radove na sedam gradilišta ukupne dužine 55 kilometara, dok istovremeno priprema nove projekte i investicije.
Trenutni radovi obuhvataju dionice u srednjoj Bosni na potezu od Zenice prema Doboju i to Putnikovo Brdo - Medakovo, Medakovo - Ozimice, Poprikuše - Nemila, Nemila - Vranduk, Vranduk - Ponirak, Ponirak - Vraca, te u Hercegovini tunel Kvanj - Buna.
Za posljednju dionicu južno od Mostara, čija je dužina 5,1 kilometar, radovi su u fazi projektovanja i uskoro će početi građevinski radovi. Najznačajniji segment ove dionice je tunel Kvanj, dužine 2.720 metara, čiju izgradnju vodi konzorcij China Road and Bridge Corporation, Azvirt LLC i Hering d.d. Široki Brijeg. Očekivani rok završetka je 30 mjeseci.
"Južno od Mostara, na dionici Mostar jug – tunel Kvanj, sve je spremno za početak izgradnje. Dužina ove dionice iznosi 9,2 kilometra, a Autoceste FBiH nedavno su dobile saglasnost Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) za evaluacijski izvještaj. Očekuje se da će uskoro biti potpisan ugovor za izgradnju ove dionice, nakon što se završe svi proceduralni koraci. Također, u završnoj fazi su tenderi za kompleksne projekte, poput tunela Prenj i dionice Mostar sjever - Mostar jug," istakli su iz JP Autoceste FBiH te dodali da će u drugom kvartalu ove godine biti izabrani izvođači i dodijeljeni ugovori.
Ove godine planira se otvaranje gradilišta za dionicu Ozimice - Poprikuše, dužine 12,8 kilometara, a potpisivanje ugovora očekuje se u martu 2025. godine.
Paralelno s tim, planirano je puštanje u promet 26 novih kilometara autoceste. Završavaju se dionice Putnikovo Brdo - Medakovo (8,5 km) kod Tešnja, dionica Stara stanica - Golubinja (10 km) kod Zenice i Buna - Počitelj (7,2 km) na jugu.
Prioritet u narednom periodu je završetak tunela Golubinja, dužine 3,6 kilometara, smještenog između Zenice i Žepča, a plan Autocesta FBiH je da do kraja 2026. godine bude završena kompletna dionica autoceste od Sarajeva do Save.
Pored Koridora 5C ubrzano se radi na brzim cestama. U završnoj fazi su radovi na brzoj cesti Lašva - Nević Polje (Lot 5), dok se na brzoj cesti Prača - Goražde radi na tunelu Hranjen.
U fazi pripreme su i četiri ključne brze ceste, uključujući Bihać - Cazin - Velika Kladuša - granica RH i Mostar - Široki Brijeg - Grude - granica RH.
"Važno je naglasiti i našu posvećenost prioritetnim cestovnim projektima poput Jadransko-jonske autoceste i autoceste Orašje - Tuzla, koji su izvan Koridora 5C, ali ključni za daljnji razvoj cestovne infrastrukture u Federaciji BiH," zaključili su iz Autocesta FBiH.
Ukoliko niste osoba koja uživa u treninzima ili trčanju, pojedine svakodnev..
Lauren Sánchez, supruga osnivača Amazona Jeffa Bezosa, ponovo je priv..
Freelanceri u Federaciji Bosne i Hercegovine imaju brojne obaveze prema drža..
Milorad Dodik, predsjednik bosanskohercegovačkog entiteta Republika Srpska j..
Travel influenser iz Luksemburga, Jeff, posjetio je Bosnu i Hercegovinu i na ..
Košarkaški klub Bosna sklapa igrački kadar za narednu sezonu u..
Premijer Federacije Bosne i Hercegovine Nermin Nikšić je na dana&scar..
Košarkaški klub Bosna Visit Sarajevo neće igrati ABA ligu slje..
Japanski developer Team Asobi najavio je pet novih nivoa za igru "Astro ..
Švicarski tim je razvio četveronožnog robota pokretanog AI tehnologi..
WhatsApp je započeo testiranje novih opcija za audio i video pozive namijenj..
VRATI SE NA VRH