Pratite nas:

Trening za mozak

01. Dec. 2017. u 13:30

Mozak jednako kao mišići i tijelo traži svoje izazove zbog čega mu je potrebna aktivnost i vježba kako bi uvijek bio u dobroj formi. Prilikom vježbanja mišića oni nakon nekog vremena ojačaju. U nastavku slijedi što znači trening za mozak i koliko je takav trening važan.



Kod mozga se mišići ne mogu vidjeti, ali se može primijetiti kako je nakon vježbanja mozak jasniji i brži te kako se lakše nosi sa svakodnevnim izazovima, bolje pamti te su simptomi depresije i anksioznosti manji.

Postoji nekolika načina koji će omogućiti najbolji trening za mozak. Prilikom učenja novih stvari važan organ se stimulira na logičko razmišljanje i pohranu novih podataka, a potrebno je da osoba konstantno uči, barem 15 minuta na dan. Učenje je najlakše onda kada osoba uči onu temu koja ju zanima.

Želite li postići svoj cilj i dobro uvježbati moždane vijuge, dobro je znati kako meditirati. Potrebno je meditirati na način da budete na tihom mjestu, sjednete negdje gdje nećete zaspati i da dišete.

Mozgu je potrebno puno vode, a istraživanja pokazuju kako je samo malo vode dovoljno za postizanje boljih rezultata. Fizičkom aktivnošću se pojačava dotok kisika, potiče se lučenje endorfina i stimulira se krvožilni sustav.

Ne treba zaboraviti koliko je važna hrana za mozak, a postoje namirnice koje su kao stvorene za bolju funkciju najvažnijeg organa. Kada osoba započne s novom navikom nastaje euforija i želja za nečim novim, ali kada ta želja prođe potrebno je pronaći još motiva za nastavak.

Ljudsko tijelo se uglavnom protivi zdravim i novim navikama, jer mu se ne da i jer bi radije ležalo i opuštalo se. Takvo raspoloženje treba prihvatiti, ali i prisiliti se da se zamišljeno obavi do kraja. Jeste li čuli za BRAIN GYM?

Brain gym je sustav vježbi koje su napravljene kako bi određeni pokreti mogli poboljšati sposobnost koncentracije i učenja. Izvođenjem 26 brain gym vježbi mozak se priprema za mentalne napore.

Brain gym se sastoji od 26 vježbi, a svaka od njih se izvodi jednu minutu. Prije vježbanja se potrebno zagrijati, a nakon izvođenja vježbi malo pustite tijelo da miruje, kako bi se opustilo i bilo spremno za nove izazove.


0.202847