Pratite nas:

Vježbe za trošenje kalorija

12. Apr. 2016. u 18:00

Redovita tjelovježba je izuzetno bitna, to znamo svi. Njome osim što možemo sagorjeti nagomilane masne naslage, možemo se i riješiti stresa, postići vitku liniju i dobiti puno kondicije. Vježbanje i rezultati vježbanja će biti još bolji ako iz njih izvučete maksimum. U nastavku ćemo dati nekoliko savjeta kako na najbolji način iskoristiti dobrobit vježbanja, bilo da se radilo o kardio treningu ili vježbama snage.



sagorijevanje kalorija

Vježbali vi na orbitreku, sobnom biciklu, u prirodi ili teretani bitno je da je dobar omjer vježbanja i odmora. Uvijek treba biti odmora od 30 sekundi kada je ste na 70 posto od maksimalnog broja otkucaja srca.

Ako trenirate cijelo vrijeme istim tempom kako biste mogli izdržati trening do kraja, sagorijevate puno manje kalorija nego ako radite intervalni trening jer tada otkucaji srca puno više rastu, a to je ono što sagorijeva kalorije.

Odmaranje za vrijeme vježbanja ne smije biti predugo jer će se smanjiti broj otkucaja, a kao što smo gore naveli, oni sagorijevaju kalorije. Pauza između vježbi neka traje najviše 60 sekundi.

Ako trčite na traci za trčanje, nemojte uhvatiti samo jedan ritam i tako odraditi cijelo trčanje, nego povećajte nagib da izgleda kao da trčite uz brdo. Tako će se povećati opterećenje i broj otkucaja srca će porasti. Ne morate čak niti trčati brže. Trčanjem uzbrdo, osim što ćete povećati broj otkucaja srca, aktivirat ćete i mišiće koji ne rade kada trčite po ravnoj površini.

Za vrijeme odmaranje nemojte potpuno stati nego možete usporiti traku da lagano šećete ili raditi duboke iskorake i dok odmarate aktivirati mišiće stražnjice i donjeg dijela leđa.

Ako se nalazite na orbitreku, osim nogu, aktivirajte i ruke tako da radite pokrete naprijed nazad. Tako će mišići privući više kisika u krvotok, a kardiovaskularni sustav će zbog toga morati trošiti više energije, a vi više kalorija. 

Izvor: FOUR.ba

oznake:   vježbe kalorije

0.238482